8 leggyakoribb téma

Antioxidáns tápanyagokban gazdag, kedvelt ételek

585
HOZZÁSZÓLÁS:

A C- és E-vitamin, a béta-karotin és a szelén fontos antioxidáns tápanyagok. Az alábbi élelmiszerekben nagy mennyiségben megtalálhatók. c-vitamin-12

» C-vitamin: Citrusfélék (főleg a narancs, a citrom és a grépfrút), brokkoli, paprika, eper, burgonya, karfiol, kelkáposzta.

» E-vitamin: Dió, növényi olajak, magvak, bal, brokkoli, spenót, spárga, búzacsíra.

» Béta-karotin és egyéb karotinoidok: A sárga, narancssárga, és piros színű zöldségfélék és gyümölcsök (répa, sütőtök, sárgadinnye, mangó, papaja, kajszibarack, édesburgonya, paradicsom), brokkoli, spenót, kelkáposzta.

» Szelén: hal, kagyló, vörös búsok, gabonafélék, tojás, csirkebús, fokhagyma, máj.

585
HOZZÁSZÓLÁS:
loading...

Hozzászólások |

Összesen eddig
0

És te mit gondolsz erről?
Neked mi a véleményed a témáról?

Szólj hozzá

| Mondd el a véleményed

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

 

<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
Válogatott készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!
<strong>Válogatott</strong> készítmények a gyomor + a bélrendszer problémái esetén!

Friss HOZZÁSZÓLÁSOK

192
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Login



Elfelejtette jelszavát?
Regisztráció! [ bezár ]
Miért jó ha regisztrál?

Első kézből értesülhet új terápiákról gyógymódokról!

Első kézből értesülhet akciós vásárlási ajánlatokról!

Felhasználó létrehozása!



Már regisztrált? Jelentkezzen be! [ bezár ]

Elfelejtette jelszavát?


[ bezár ]